سایت خبرهای ورزشی کنگان

یادداشت های خبرنگار ورزشی کنگان

سایت خبرهای ورزشی کنگان

یادداشت های خبرنگار ورزشی کنگان

حضور قدرتمندانه ای خواهیم داشت

جابر صداقت یکی ازمربیان جوانان وخوشنام فوتبال کنگان که همه نام اورا شنیده ایم درمصاحبه ای با وبلاگ مرصاد بیان کرد

درمسابقات لیگ استان حضور قدرتمندانه ای خواهیم داشت

ادمه مطلب...

* لطفاً خودتان را معرفی کنید.

جابر صداقت هستم ، متولد سال 1362 ، ساکن کنگان محله وسط شهر

*در چه باشگاهی عضویت داشتید ؟

من در باشگاه هلال احمر ( ایرانجوان فعلی) در پست دروازه بان بازی میکردم که خیلی زود فوتبال را کنار گذاشتم.

*چرا خیلی زود فوتبال را گنار گذاشتید؟

به دلیل حواشی زیادی که در زمان بازیکن بودنم داشتم تصمیم گرفتم که فوتبال رو کنار بگذارم.

برای مشاهده کامل این مصاحبه به ادامه ادامه مطلب بروید. 

*چه طور به مربیگری روی آوردید؟

در زمانی که بازیکن بودم علاقه زیادی به مربیگری داشتم و چیزهای زیادی از مربیانم در هلال احمر آموختم که دوست داشتم بعد از کنار گذاشتن فوتبال مربی شوم.

*در چه سالی و در چه تیمی مربیگری را شروع کردید؟

من در سال 1380 و با یک تیم محله ای با نام اتحاد مربیگری رو شروع کردم که هنوز این تیم را دارم.

*اولین تجربه مربیگری باشگاهی شما با کدام تیم و در چه سالی بود؟

در سال 1381 آقای یعقوب علینژاد مدیر عامل آن زمان هلال احمر(ایرانجوان) به من پیشنهاد مربیگری جوانان هلال احمر را داد که من هم آن را پذیرفتم.

*تا به حال با چه باشگاهی مربیگری کردید؟

هلال احمر(ایرانجوان)، جنوب و مرصاد

*چه مقامی با این تیم ها به دست آورده اید؟

نایب قهرمانی با تیم هلال احمر در دسته یک، نایب قهرمانی با جنوب در امید های استان و یک مقام قهرمانی با نوجوانان و یک مقام قهرمانی دیگر  با جوانان مرصاد و یک نایب قهرمانی در نوجوانان.

*تیم سپاهان اعتقاد دارد که قهرمانی جوانان حق آنها بود شما چه نظری دارید؟

هر مربی می تواند از تیم خود دفاع کند، قبود دارم که در نیمه اول بد بازی کردیم اما در نیمه دوم خیلی حسابمند و اصول گرانه کار کردیم که حتی در زمان 9 نفره شدن تیم موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم پیروز میدان باشیم.

*تیم سپاهان به شرایط بازی به دلیل تاریکی هوا در اواخر بازی اعتراض و اعتقاد داشتند که بازی تعطیل شود در این مورد توضیح می دهید.

درست است در اواخر بازی شرایط برای ادامه بازی سخت بود اما برای دو دقیقه یک داور بازی رو تعطیل نمی کند در صورتی که نور افکن ها برای آن دو دقیقه هم روشن شد.

*شایعاتی در مسابقات امید مبنی بر تبانی بازی شما با تیم امید پیش آمد که باعث شد میداف حذف شود نظر شما در این مورد چیست؟

ببینید هیچ تیمی حاضر نیست شخصیت تیمی خود را بابت این مسائل زیر سوال ببرد و من متاسفم برای بعضی ها که این مسئله را عنوان می کنند در صورتی که ما تا دقیقه 93 از حریف بهتر بودیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم که از دست دادیم،تیم امید با تلاشی که در زمین انجام داد توانست نتیجه مورد دلخواه خود را بدست آورد.

*آیا بازیکن و کادر فنی جدیدی در مسابقات جوانان زیرگروه استان به تیم اضافه می شود ؟

ما برای حضور قدرتمند در مسابقات استانی نیازمند چند بازیکن خوب و با کیفیت در پست های مختلف هستیم امیدواریم که بتوانیم بازیکنان مورد دلخواه خود را جذب کنیم ولی از کادر فنی راضی هستم و در کنار احمد اکرمی و محمد فرهود فرد نیاز به فرد دیگری نداریم.

*آیا این موضوع صحت دارد که شما از بعضی از باشگاه ها که با بازیکنان شما وارد مذاکره شده اند انقاد کرده اید؟

بله، متاسفانه بعضی از تیمها پیشنهاد های تو خالی به بازیکنان جوان ما می دهند و می خواهند آنها را به تیم خودشان جذب کنند و بد تر از این بازیکنانی از تیمها این کار را انجام می دهند که من فکر می کنم آنها بازیکن نیستند آنها دلال های باشگاهشان هستند که به دنبال بازیکنان ما هستند من خواهش می کنم اگر تیمی بازیکنی از مرصاد می خواهد با مسولان باشگاه گفت و گو کنند.

*آیا موافق تعطیلی مسابقات امید در مرحله نیمه نهایی بودید؟

خیر ، چون چهار تیم صعود کننده در زمان اوج تمرینات و مسابقات بودند که تعطیلی مسابقات مسلماً این تیم ها از لحاظ بدنی افت می کنند که به خصوص در ماه مبارک رمضان نمی توان تمرینات مناسب و با برنامه ای داشته باشید.

*در طول سه سالی که از تأسیس باشگاه مرصاد می گذرد شما دو مقام قهرمانی یکی در رده جوانان و یکی در رده نوجوانان کسب کرده اید آیا برنامه ریزی خاصی در طول این سالها داشتید؟

از روزی که این باشگاه را تأسیس کردیم یکی از اهداف ما برنامه ریزی سالانه و منظم در طول فصل بود که بتوانیم با تمام قدرت در تمام رده ها ظاهر شویم و نتایج کسب شده زحمات بازیکنان و کادر فنی در طول مدت مسابقات بوده است.

*در پایان اگر صحبت خاصی دارید؟

جا دارد از هیئت مدیره باشگاه مرصاد ، آقایان مسلم روشن ، عبدالله صالحی و ابوطالب انصار که واقعآً زحمات زیادی برای این تیم کشیده اند و حامی بنده و تیم بودند تشکر کنم و امیدوارم فوتبال کنگان در آینده پیشرفت بسزایی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد