سایت خبرهای ورزشی کنگان

یادداشت های خبرنگار ورزشی کنگان

سایت خبرهای ورزشی کنگان

یادداشت های خبرنگار ورزشی کنگان

پیشرفت

خیلی خوشحال میبینم که باشگاه های فوتبال کنگان همه دارای وب سایت هستند واخبار واطلاعات تیم وبازیکنان رو دراختیار علاقه مند میذارند امیدوارم ازلحاظ فنی واخلاق هم پیشرفت کنند

این هم ازشاهین بوشهر

تو که نمیتونی نی


آهاااااای با شما هستم چرا کسی به حرف من گوش نمی دهد؟ چرا کسی به من اهمیت نمی دهد؟ چرا نمی گذارند حرفهایمان را بزنیم؟ چرا ماموران نیروی انتظامی به ما حمله می کنند؟ چرا ...!!! آقایی که نمی توانی نیا. آقایی که همون اول بهت میگن نمی خواد باشی میگی دوست دارم هدایت شاهین را در لیگ برتر بر عهده داشته باشم. میگی می خوام نتیجه کارم را ببینم. آقای کللی فرد حیا کن شاهینو رها کن. حیا کن لیگ برتر جای هر کسی نیست. حیا کن لیگ برتر شوخی بردار نیست. حیا کن لیگ برتر مسخره بازی نیست!!! تیمت برنامه ندارد. بازیکن نمی داند چکار کند. تو از آقای حمید محمدی چه دیدی که او را فیکس بازی می دهی؟ چرا پتروویچ مغز متفکر تیم باید تعویض شود؟ چرا بهادر عبدی باید روی نیمکت بنشیند؟ عارف زبیدی کجاست؟ محسن حمیدی کجاست؟ این حرفهای من هیچ فایده ای ندارد اما می خواهم دلم را خالی کنم!! چرا آقای کللی فرد نمی آید جوابگوی مردم باشد؟ چرا بعد از بازی بطور مخفیانه او را از درب پشتی ورزشگاه بیرون می کنند؟ حیف این همه تماشاگر. حیف این همه تشویق. باید این تماشاگران را طلا گرفت. کللی در تمامی عمرت این همه تماشاگر را دیده ای؟ در هیچ جایی ندیده ای. دل این همه تماشاگر را ویران کردی!! خدا ویرانت کند. وقتی در همه تمرینات گفته می شد دروازبان نداریم این حرف را همگان سرکوب می کردند. حالا ببینید دروازبانتان را!!! آن از دیدار در سایپا این همه از دیدار در مقابل تراکتور. بشرزاد کجایی؟؟؟ چرا در مصاحبه هایت اعلام می کنی دروازبانان آماده هستند؟ به این می گویی آماده؟ واقعآ مسخره است. اینها همه صحبتهای پسرکی 16 ساله بود که با چشمان گریان پس از بازی در بیرون ورزشگاه به ما می گفت. واقعآ هیچ حرفی برای گفتن نداریم. ضمن اینکه این وب سایت دیگر از حالت رسمی بیرون آمده و خود بدون هیچ پیشتیبانی با تمامی قدرت بکار خود ادامه می دهد

منبع:سایت شاهین بوشهر

سرخوشم بایاد تو

همانطور که همه مستحضرید فوتبال کنگان باتوجه به پیشینه قدیمی که دارد همیشه یکی ازقطب های فوتبال استان بوده واست(که عزیزان بذارند)

متاسفانه درچندسال اخیر باند بازی وتبعیض بین باشگاه ها توسط افرادکه برای همه قابل شناخت است باعث ضعف درفوتبال ما شده است.

برام خیلی جالبه که اعضای هیئت فوتبال روز به روز ا ضعیفت ترازقبل میشوند الان که نگاه اجمالی به اعضا میکنیم میبینم که ازاعضای هیئت فوتبال دونفر با ریس هیئت فوتبال صلاحیت دارند دراین هیئت فعالیت کنند(ازلحاظ سنی).

هیئت داوران که مثل همیشه یکی ازمعضلات سنگین فوتبال کنگان می باشد که امیدوارم لائق یکی پیدابشه این فوتبال رو یکم تکون بده اگه خدا بخواد

ورزش کنگان درحال نابودی

باتوجه به گذشت سالهای طولانی از راه اندازی تربیت بدنی وهیئت های مختلف درسسسطح ورزش کنگان وهرروز مشاهده میکنیم که ورزش کنگان روبه سقوط وتباهی می رود شب قبل با یکی ازدوستان به سالن چندمنظوره کنکان رفتم وشاهد وضعیت تاسف برانگیز ورزشکارن چندرشته ورزشی شدم که موجب ناراحتی شدید من شد ازتمامی مسئولین وریس هیت ها سوالی دارم

جوانان چه گناهی دارن ؟

که چنین بدبخت باید باشند بدون امکاناتو............

ادامه دارد

خبر ورزشی

    از سری مسابقات لیگ دسته یک کنگان روز گذشه دوتیم کنگانی حاضردرلیگ یک استان درداربی شهر به مصاف هم رفتند که در۹۰دقیقه تلاش این تیم ابوذربود که با نتیجه یک برصفر برنده بازی بود