سایت خبرهای ورزشی کنگان

یادداشت های خبرنگار ورزشی کنگان

سایت خبرهای ورزشی کنگان

یادداشت های خبرنگار ورزشی کنگان

خالد عسکری

خالد عسگری یکی ازبازیکنان خوب وتکنیکی وکمی عصبی باشگاه جنوب بنک نظرات بسیار جالبی رو درسایت مرصاد گذاشته بود که حیف بود برای کاربران عزیز نذارم


خسته نباشید ابتدا چند گلایه از
مسولین فوتبال دارم:
1ـ اقای مباهاتیان این همه پول که از شرکتها و استان برای شهر فرستاده میشه چه جوری خرج میشه؟
2ـ اقای مباهات اصلاً خودتان نظر بدهید ایا شما شایستگی ماندن در پست مهمی همچون رئیس هیئت فوتبال را دارید؟(از سایت خواهش میکنم این سوال را به عنوان نظر سنجی روی سایت بگذاره)

چند پیشنهاد برای سایت:
1ـ هر هفته به معرفی یک باشگاه بپردازید
2ـ با پیشکسوتان فوتبال مصاحبه کنید
3ـ به جز فوتبال و فوتسال خبرهای ورزشی دیگری بگذارید
4ـ مسابقات مختلف و متنوع در سایت بگذارید
5ـ در مورد داوران مطالبی تهیه کنید(منظورم اینه که ایا مردم از قضاوت انها راضی هستند یا نه. رئیس کمیته واعضای ان چه جوری در مقابل تعجب همگان منصوب شدند)
6ـ از تاریخ و ارقام فوتبال کنگان مطالبی تهیه کنید
7ـ بدنیست برای درامد سایت از تبلیغات برای فروشگاهها در سایت استفاده کنید@
من این گلایه ها رابخاطر اینکه دارم میبینم که حق ورزشکاران خورده میشه اینها رو گفتم
روزی هم میرسد که انهایی که حق این فوتبالمان را خوردند پشیمون میشن
همه که یادمونه هیئت فوتبال پارسال چه رسواییهایی داشت به تیم ایرانجوان بدون برگزاری مسابقات فوتسال به انها امتیاز استانی داد
تیم فجری که با داشتن بازیکن غیر قانونی(مصیب سناسیری) قهرمان شد و باعث ضرر مالی دیگر باشگاهها شد با انکه کمیته انضباطی استان بازیکن را تایید کرد غیرقانونی است پس چرا هیئت شهر او را محروم نکرد وتیم فجر را جریمه نکرد
پشنهادات را برای این نوشتم تاهمه کمک کنیم تا سایتهای ورزشی شهر انشاءالله با پیشرفت فوتبال در شهر بهتر شود
به نظر من بهترین سایت ورزشی شهر این سایته
برای همه ورزشکاران ارزوی موفقیت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد